Translate

25 Mayıs 2020 Pazartesi

Sevgi Dolu

Daldım, gidiyorum uzaklara,
Herkesin olduğu fakat kimsenin olmadığı uzaklara…
Bakıyorum etrafıma usulca
Solum git diyor,
Sağım kal..
Oysa bilmiyorlar her gittiğim yerde kaldığımı,
Her gittiğim yerde kendi kendime boğuştuğumu…
Her şeyi kolay zanneden bazı insanlar,
‘Unut’, ‘boş ver’, diyor,
Gittikleri her yerde kırık bir kalp bıraktıklarından.
Korkmuyorlar.
Korkmuyorlar başkasını acıtmaktan,
Başkasını hayata küstürmekten.
Anlamlandıramıyorum böyle şeyleri,
Böyle sevmeleri...
Oysa Tolstoy, ne güzel özetlemişti durumu;


“İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, 
kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, 
oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.”

Meğer sadece bazıları için böyleymiş hayat...
Bazıları içinse hâlâ çıkar, hâlâ kaygı…
Elbet kendini de düşünmeli,
Ama kendini bu kadar sevmemeli insan.
Çünkü kendini sevdikçe artar zaten,
Korkular, kaygılar, çıkarlar…
Her gittiğin yerde kırık bir kalp bırakırsın,
Sen bırakıp gidersin de
Kalan gidemez bir türlü.
Yollar kapanır, çıkış bulamaz.
İşte ben de böyle kapalı yollarda gidip kalıyorum,
Kendi kendime çıkış arıyorum.
Kapı çok da çıkış yok gibi…
İşte bu yüzden en çok kendinizi değil,
En çok size değer vereni sevin.
Sevin ki karşınızdaki,
Kapısı bol ama çıkışı olmayan yerde
Gidip de kalmasın.
Sevin ki hayat sizin içinde
Sadece sevmekten
Sadece sevilmekten yana olsun.
Kısacası hayat sadece sevgiden ibaret olsun…

Sevgi Dolu Güneşli Gecelere ^_^

12 yorum:

  1. Ve yine bir güneşli gece ve yine bir mükemmel duygu yüklü bir yazı:) karşımıza sevgi dolu,hayatımızı güzelleştirecek insanlar çıkması dileğiyle.. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel farklı yazıların var face den gözüme çarpıyor bazen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) İçimden nasıl geliyorsa yazıyorum :)

      Sil
  3. Başarılar diliyorum genç arkadaşım. Lütfen bol bol yazınız. Bisiklet sürmeyi öğrendiğimiz günlerdeki gibi. Bol bol düşeceğiz. Ama bir gün gelecek dengede kalacak, özgür kuşlar misali rüzgarla aşık atacağız. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylediniz öyle.Dediğiniz gibi düşe kalka dengeyi kuracağız inşallag :) Çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beğendiyseniz ne mutlu bana :)

      Sil
  5. Bir garip ahjussi27 Mayıs 2020 08:38

    Baskosem sevgi adli yazini begendim..
    Sevgisiz toplumun yok olacagi asikar..
    En cok benim askla baktigim insanlar dusturlarini dovene elsiz sovene dilsiz dusuncesiyle hareket edip yasamlarini surduren insanlar olmustur.. karsisidanki adam binbir kotuluk etmesine ragmen sevgiyle karsilik vermeyi kendine gorev bilmis insanlar ask dolu insanlar onlar olsa gerek.. sevebilmekte bi beceridir gercekten.. sevmek herkese nasip olmuyor cunku..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Herkese nasip olmaz sevmek, sevgi..Sizde bundan nasiplenenlerdensiniz. Herkesin böyle olması dileğiyle :)

      Sil